SİBEL VE TOLUNAY İLE BAHAR YEMEĞİ-2

Blogger dostların hazırladığı her etkinlikte ayrı keyif alıyoruz en güzeli doyasıya sohbetler etmek tabi ki ama firmalardan gelen hediyelerle de gün renkleniyor Sibel ve Tolunay'ın bizim için hazırladıkları etkinlikte elimiz kolumuz dolu döndük evlere e tabi tek sefere hepsi sığmadı bakalım neler var başka sponsorları paylaşmaya devam ediyorum ;
ANKARA PASTACIM
Pasta malzemelerinde tercih edebileceğiniz çeşitleri bol ve uygun Ankara Pastacım harika ürünler yollamış teşekkürler
Doğal ve kaliteli ürünleriyle güzel gıda son zamanlarda çok gündemde olan bir o kadar sağlıklı Beyaz kinoa ve Chia tohumu hediye ettiler ikiside çok kullandığım ürünlerden oldu teşekkürler

Blogger etkinliklerinin vazgeçilmezi tatlimoda bizimleydi tabiki harika lezzetleriyle teşekkürler
Bu tahini yedikten sonra vazgeçemeyeceksiniz gerçekten harika teşekkürler 
yayla bakliyat yeni markası çiftçi ile son yıllarda en çok sevilen bakliyatları sofralara getiriyor hepsi harika favorim maş fasülyesi oldu tabi :)
Kefirin faydaları saymakla bitmez hele birde doğal ve katkısız olunca teşekkürler
Sebze ve meyvelerin kurutulmuşlarının lezzetide bir başka oluyor değil mi tamamen doğal yollarla kurutulan ürünler için teşekkürler
Göz kalemleriyle adından söz ettiren Esterel(mat kozmetik)ve güneş görmeyen saçlar için geliştirilen Le soleil şampuan teşekkürler
Dermokozmetik ürünleri hep sevmişimdir mediwell ürünleriyde harika teşekkürler
NATURAL HERBS
Şampuanı çok sevdim saçlarımda yarattığı etkiden çok memnun kaldım bakım yaptığını hissediyorsunuz teşekkürler
Kitapseverlerin vazgeçemeyeceği sayfalardan olacağına eminim harika kitapları size özel paketlenmiş olarak gönderiyorlar teşekkürler
Bir Ankara firması olan doğadan blogger etkinliklerininde vazgeçilmezlerinden harika çaylarından yolladı yine teşekkürler
Dermokozmetik ürünleri seven bendeniz Krauterhof ürünlerini severek kullanıyordum bu ürünüde seveceğime eminim teşekkürler
Dermokozmetiklerde sevdiğim ve tercih ettiğim markalardan saç kreminide çok beğendim teşekkürler
Sizde benim gibi eyeliner çekerken sorun yaşıyorsanız bu ürün taö size göre şablonlarla işiniz kolaylaşıyor teşekkürler
Pastacılık ürünleri harikaydı hepsini sevdim drajeler bir harika teşekkürler
Biyolog olarak organik ürünleri çok sever ve tercih ederim bu ürünlere bayıldım lezzetleri bile bir başka teşekkürler

Etkinlikte birbirinden güzel resimler çekilirken kullandığımız hatıra çerçevesi için 
BASKİMO firmasına teşekkürler

Etkinliğe destek veren Gırla Fikir 'e ve çekilişle diyet hediye eden İnteraktif Diyet'e çok teşekkürler

Böyle güzel bir etkinlikte bizi bir araya getiren sevgili Sibel Erzincan ve Tolunay Ersoy'a emekleri için güleryüzleriyle keyifli bir etkinlik geçirmemizi sağladıkları için ve harika bir mekanda bizleri ağırladıkları için çok teşekkürler 
Yeniden güzel etkinliklerde buluşabilmek dileğiyle 
sevgiler















Yorumlar

Yorum Gönder

Fikirleriniz benim için önemli sevgiler