KINALI SAÇLARDAN NASIL KURTULDUM ???

Merhabalar, doğal ürünleri seven her bayan belkide bir kez olsun saçlarına kına yakmayı denemiştir. Hem saça bakım yaptığından hem de beyazları çok olmayan saçlar için doğal ve güzel bir yöntem olduğundan tercih edilen bir yöntem olmuştur hep. Bende üniversite yıllarımda çok kına kullandım,Saçlarımada çok iyi geliyordu tabi içine ekstra konulan malzemelerle hem bakım yapıyor hemde sağlıklı saçlara kavuşuyordum.
Yıllar içinde artan beyazlar nedeniyle kınadan vazgeçmiş ve boya kullanmaya başladıysamda yakın zamanda tekrar bir kına denemesi yaptım,içine eklemem için bazı ürünler verdiler böylelikle saçlarınız koyu olur sıkıntı yaşamazsınız demişlerdi.Ama maalesef öyle olmadı.Kına sonrası saçlarımın hali resimdeki gibiydi
Tabi kınadan sonra boya tutmaz denildiğinden ne yapacağımı şaşırdım.Turuncuya dönen saçlar iğrenç görünüyordu.hemen araştırmaya başladım bir çözümü olmalıydı.
Sonra normal boyaların kınayı akıtırken saçı çok yıprattığını sadece doğal boyalar ile saça zarar vermeden bu durumun düzelebileceğini öğrendim. Doğal boyaları incelemeye başladım,piyasada organik diye satılan pek çok boyada bile zararlı maddeler olduğunu belirtmek isterim.Her organik denilen boyaya inanmayınız içeriğini kontrol ediniz.
Sonunda içeriği temiz dünyada muadili olmayan doktor tarafından bile reçete edilebilecek düzeyde bir boya buldum.
Phyto Color ; eczanelerde satılan , fiyat aralığı 48-52 arasında değişen bir boya , 4MC rengini aldım. Katalogda sıcak çikolata olarak geçiyor. Boyayı büyük bir heyecan ve tedirginlikle açıp saçlarımı boyamaya başladım,çıkacak sonucu merak ediyordum ,boyanın saçta bekleme süresi geçmek bilmedi sanki.

Saçlar yıkandı halen aynaya bakmaya korkuyordum ama sonuç :)

Turuncu saçlardan kurtulmuştum üstelik saçlarım gayet güzel görünüyordu.parlak ve sağlıklı saçlara kavuşurken saçı yıpratmadan kınadan kurtuldum.
Kına ile böyle bir sorun yaşayan ,kınalı saçlarından kurtulma yolları arayanlar için harika bir çözüm.
Not :Koyu renkler ile boyamanız kınalı saçları kapatma açısından daha başarılı olacaktır.
Sevgiler 



Yorumlar