KÜRKLÜ YELEK

Merhaba bugün yine bir moda yazısı ile sizinleyim. Bu yıl kürkleri çok görüyoruz gerek montlarda gerek kabanlarda gerek yeleklerde gerekse kazaklarda kürk çok fazla kullanıldı. Açıkçası gerçek olmadığı sürece bende kürkleri çok severim.

 Zaful sitesinde bu yeleği gördüğümde çok beğendim aslında beyaz olduğu yazıyordu ama gelen renk resimlerde anlaşıldığı üzere daha krem tonunda ve daha güzel :)
Arkası aynı görüntüye sahip sadece fermuarlar bulunmuyor , soğuk kış günleri için hem tarz hem de şık bir yelek bence :) Deri kısımları kaliteli ve güzel görünüyor.

İster spor olarak isterseniz şık kombinlerde kullanılabilecek bir tasarım olduğunu düşünüyorum.Ben sizin için lacivert gömlek ve kot pantolon ile kombinledim. Şık bir kumaş pantolon ile de gayet hoş olacağına eminim.

Dışarıda ve içeride yaptığım çekimlerde renk farklı görünüyor ama çok hafif sarıya dönen bir krem diyebilirim ve içtenlikle söyleyim ki ürün gerçekten beklediğim gibi güzel :)

Merak edenler için yurt dışı siparişlerde kargo durumundan bahsetmek istiyorum, Zaful ' dan daha önce blogumda yazdığım kadife ceket Hollanda'dan geldiğinden tam 10 gün gibi bir sürede elime ulaşmıştı. Bu yelek ise Aralık sonunda sipariş verdiğim ürünlerden ve Çin'den geldiği için elime ulaşması 1 ayı geçti ,yılbaşı tatilinden ayrıca Çin'de özel tatil günlerine denk gelmiş olmasından kaynaklı gecikme olduğunu düşünüyorum.

Bu güzel yeleği daha detaylı incelemek ve sipariş vermek isterseniz  ;
Yelek : Zaful









Yorumlar

Yorum Gönder

Fikirleriniz benim için önemli sevgiler