VINTAGE ELBİSEM


Merhaba yine bir moda kombin postumla sizinleyim. Kuğuları çok seven bendeniz bu elbiseyi görünce bayıldım. Desenler çok canlı duruyor ve renkler harika :)

Farklı renkleri olan bu elbisenin mavisini tercih ettim aslında her rengi birbirinden güzel,vintage elbiseler son zamanlarda oldukça moda ve uzun yıllar moda olsun lütfen çünkü eski türk filmlerinden çıkmış havasını çok sevenlerdenim

Elbisenin üst kısmı likralı bir kumaş alt kısmı ise daha dökümlü bir kumaştan yapılmış,yüksek bel kemerin kattığı havayı sevdim. Sammydress 'te harika elbiseler var ve daha pek çok ürün incelemek isterseniz buraya tık tık 
Sammydressten ilk siparişlerim Hollanda üzerinden tam 10 günde elime geldi, hızlı kargosunu çok beğendim.
Elbise : Sammydress




Yorumlar

  1. Çok yakışmış. Özellikle mavinin tonu sana çok gitmiş canım. Mutlulukla giy.

    YanıtlaSil
  2. Mavinin iki konunu kullanmışlar.Bu renk evet senin rengin.İyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirleriniz benim için önemli sevgiler