BORDO ÇANTAM VE BEN


Merhaba yine bir stil postu ile sizinleyim. Bu sefer tercihim bu güzel çanta oldu genelde büyük çanta kullanmayı tercih ederim ama bu çantayı gördüğüm anda favorilerime ekledim ve ilk fırsatta da sipariş ettim. Kargo bu sefer oldukça hızlı geldi :) Açıkçası beklediğimden büyük olduğunu söyleyebilirim bu anlamda oldukça kullanışlı oldu.Üstelik oldukça fazla gözü var ve kapak kısmındaki toka detayı çantaya ayrı bir hava vermiş.


Zaful  ürünlerini gerçekten çok beğeniyorum sipariş ettiğim hiçbir üründe sorun yaşamadım hepsi beklediğim gibi geldi.O anlamda gönül rahatlığıyla sipariş verebilirsiniz.


Çantanın çapraz kullanım için uzun ve clutch olarak kullanım için kısa bir sapı bulunuyor.farklı renkleri de vardı ama kırmızı ve bordo renkleri ayrı severim o yüzden tercihim şarap rengi oldu :) Sizde bu güzel çantayı almak ve detaylı incelemek için Zaful sayfasına bir göz atın mutlaka seveceğiniz ürünler bulacaksınız.
Sevgiler 
Çanta: Zaful detaylar için  TIK TIK

Elbise : Zaful detaylar için  TIK TIK





Yorumlar

  1. Çok kaliteli bir çanta. Çok beğendim. Mutlulukla kullan canım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirleriniz benim için önemli sevgiler