SİYAH BEYAZ ŞIKLIĞI

Merhaba daha önce size Gamiss alışverişimden bahsetmiştim, bu şık siyah üzerine beyaz detaylı şifon bluzda Gamiss sitesinden :)
Yıllardır süregelen bir birlikteliktir siyah ve beyazın uyumu her kıyafette her detayda her aksesuarda asil durur.Şifon bluzların dökümü ve duruşunu çok seviyorum.Bu bluzuda ilk gördüğümde çok sevdim ve gerçekten beklediğim gibi kaliteli ve güzel geldi,
Üzerindeki nakışlar gömleği çok şıklaştırıyor kollarındaki nakışlar ise ayrı bir hava katıyor.Gerek spor gerekse şık olarak kombinlenebileceğini düşünüyorum.Şifon her daim her kıyafete yakışıyor bence hem abiye hem spor hem de sade şıklık sevenler için ideal bir seçim.
Siyah beyaz detaylı şifon bluzu ben mavi dar kesim bir pantolonla kombinledim isterseniz siyah bir kalem etek ve siyah mat deri stilettolarlada çok şık bir kombin yapılabilir.
Bunun gibi pek çok harika model Gamiss sitesinde mutlaka inceleyin üstelik fiyatlarda çok uygun.
Kombin detaylarını incelemek isterseniz renkli kısıma tıklayınız sevgiler


Şifon Bluz için: Gamiss
Mavi Pantolon : İpekyol

Yorumlar

  1. Bu gömlek favorim. Cok yakışmış güle güle giy canım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirleriniz benim için önemli sevgiler