İŞLEME MODASI BU KIŞTA BİZİMLE

Merhabalar uzun zamandır bloguma bir şeyler yazamıyordum , yeniden sizlerle bir şeyler paylaşıyor olmaktan dolayı mutluyum.Bugün yine bir moda giyim postu ile sizinleyim.

İşlemeler hayatımıza son yıllarda iyice yerini almaya başladı, ayakkabılardan bluzlara elbiselerden çantalara her yerde işlemeler göze çarpıyor. Öyle görünüyor ki kışında işlemeler yine bizlerle olacak ne yalan söyleyim bende çok seviyorum ayrı bir şıklık ayrı bir zerafet katıyor. Sizler için favori parçalarımı Zaful sitesinden seçtim bakalım neler var ?
bu güzel hırka kışın gömleklerde nefis olur detaylı incelemek isterseniz

Bu elbiseyi ilk gördüğümden beri çok sevmiştim hem şık hem spor sizde incelemek isterseniz

Kışın suni süet kıyafetler çok şık duruyor bende bunu çok beğendim rengi harika öyle değil mi?
incelemek isterseniz burada


Hem spor hem şık kombinleyebileceğiniz bir sırt çantası seçtim sizler için çok hoş değil mi?
detaylar burada

Kıyafetlerde olduğu gibi botlarda da işlemeler moda bu botu incelemek isterseniz 


İşlemeler bu kışta bizlere şıklık katmaya devam ediyor  , önerilerim şimdilik bu kadar yeni yazılarda buluşmak dileğiyle 
sevgiler













Yorumlar

Yorum Gönder

Fikirleriniz benim için önemli sevgiler